niedziela, 7 czerwca 2015

PRZYJACIEL

Hej!

Przyjaciel,zacznę od tego czym przyjaciel nie jest bankomatem,nie jest dyrektorem ani maszyną do rozdawania ubrań.Przyjaźń albo działa w dwie strony albo nie ma przyjaźni.
Przyjaźń nie polega tylko na dawaniu i braniu,polega przede wszystkim na byciu i właśnie o to chodzi w przyjaźni o wspieranie,ale nie we wszystkim bo prawdziwy przyjaciel wie kiedy druga osoba robi dobrze a kiedy źle.Będzie go wspierać w takich aspektach życia jak kariera,marzenia,dążenie do swoich celów ale z pewnością nie będzie go wspierać w rzeczach takich jak np.ucieczka z domu.Doskonale wie kiedy trzeba dać drugiej osobie przysłowiowego kopniaka i nie będzie popierał każdej decyzji którą druga osoba podejmie.Przyjaciel nie będzie cie tylko pocieszał i mówił jaki to świat jest zły i cały czas podkłada ci kłody pod nogi,powie ci prawdę prosto w oczy.Kiedy w przyjacielu jakaś sprawa budzi obawę,trzeba mu zaufać bo on patrzy na to obiektywnie jednocześnie pragną twojego szczęścia.Przyjaciel przeczuwa czy dany partner jest odpowiedni czy coś tu śmierdzi złamanym sercem po 2 miesiącach.Ja nie raz chciałam być tą mądrzejszą i nie posłuchałam rady przyjaciółki a potem wyszłam na tym jak wyszłam.Czasami przyjaciele musza odbyć taka poważna rozmowę w której jedna strona próbuje przemówić do rozsądku drugiej,gorzej jeśli tej osobie której trzeba przemówić do rozsądku jednym uchem wpada a drugim wypada i ona wciąż nic nie rozumie wtedy przyjaciel zaczyna być bezsilny,mogą nawet wtedy paść raniące słowa jak np.jeśli ty nie chcesz być moją przyjaciółką to ktoś inny nią będzie,albo mam wielu innych przyjaciół którzy mnie popierają w tym co robię.Ale nie sądzę żeby ucieczka z domu to coś w czym trzeba człowieka wspierać.Przyjaciel martwi się o ciebie,ale jeśli zdecydujesz że cenniejsze są dla ciebie rady i towarzystwo osób bez konkretniejszych planów na życie które cały czas przesiadują w jakiś knajpach on tego nie zrozumie ale zaakceptuje to i da ci wolność.Przyjaciele są czasami bezsilni,pamiętajcie nic tak nie zmienia człowieka jak towarzystwo.
Zapraszam piszcie na mojego maila pyskara@op.pl i wbijajcie na fb:https://www.facebook.com/pages/Pyskara/1571543386457131

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz